انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

  • ۰
  • ۰

خیر. فیستول در ۵۰ درصد موارد بر اثر آبسه ایجاد می شود. هیچ راهی برای پیش بینی این اتفاق وجود ندارد. اگر درناژ به مدت دو تا سه ماه ادامه یابد، تشخیص فیستول پری آنال داده می شود.

آبسه چگونه درمان می شود؟
آبسه با تخلیه کامل چرک از طریق سوراخ ایجاد شده در پوست نزدیک مقعد درمان می شود. اغلب این کار را می توان در مطب پزشک با استفاده از یک بی حس کننده موضعی انجام داد. یک آبسه ای که بزرگ یا عمیق شده ممکن است نیاز به تخلیه در اتاق عمل داشته باشد. بستری شدن در بیمارستان برای بیمارانی که مستعد ابتلا به عفونت های جدی تر هستند، مانند دیابتی ها یا افرادی که ایمنی آنها کاهش یافته است، ممکن است ضروری باشد.

فیستول چگونه درمان می شود؟
جراحی برای درمان فیستول پری آنال به طور کلی ضروری است. این روش معمولاً شامل بریدن بخش کوچکی از عضله اسفنکتر مقعد برای باز کردن مسیر، پیوستن دهانه خارجی و داخلی و تبدیل مسیر به شیار باریکی است که به مرور زمان از داخل به بیرون بهبود می‌یابد. اکثرا جراحی فیستول را می توان با لیزر به صورت سرپایی انجام داد. اگر فیستول بیش از حد عضله اسفنکتر را درگیر کند، ممکن است یک روش دو مرحله ای یا روش درمانی پیچیده تر لازم باشد.

بعد از عمل جراحی فیستول چه انتظاری باید داشت؟
ناراحتی بعد از جراحی فیستول می تواند در هفته اول خفیف تا متوسط باشد که با داروهای مسکن قابل کنترل است. مقدار زمان از دست رفته از محل کار یا مدرسه بعد از عمل معمولاً حداقل است. هیچ محدودیتی برای فعالیت کسی که عمل می کند وجود نخواهد داشت. ناحیه آسیب دیده را سه یا چهار بار در روز در آب گرم خیس کنید. نرم کننده های مدفوع نیز ممکن است توصیه شود. برای جلوگیری از کثیف شدن زهکشی لباس‌هایتان، ممکن است لازم باشد از یک پد گاز یا مینی پد استفاده کنید. چگونگی حرکات روده تاثیری بر بهبودی نخواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی