انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

  • ۰
  • ۰

عکس تغییر جنسیت

 

 

هر آنچه که باید در رابطه با عمل جراحی تغییر جنسیت بدانید! این جراحی بین عموم مردم با نام های مختلفی شناخته می شود. از جمله تغییر جنسیت، تغییر مججد جنسیت، جراحی ترنس سکشوال ، جراحی مجدد جنسی و غیره.

این عمل در عصر امروز رواج بیشتری در بین مردم گرفته است.

نظرهای مختلف در عمل جراحی تغییر جنسیت

برای مثال یک عمل جراحی برای تغییر یک یا چند ویژگی جنسی - سینه ها ، قفسه سینه ، دستگاه تناسلی یا ویژگی های صورت ، تصمیم بسیار شخصی است.

Steph DeNormand ، مدیر برنامه بهداشت و درمان از طریق بهداشت و درمان در Fenway Health در بوستون ، توضیح می دهد که این یک انتخاب "اشتباه" است. این عمل یک ماده بقا است. او باور دارد : "آیا می توانم تبدیل به فردی بشم که می دانم نیستم!؟" .

آیا شما از شخصی که در حال انجام این عمل است حمایت می کنید ؟ یا در پی این باور هستید تا بدن خود را با احساستان هماهنگ کنید؟

مهم است که بدانید چه جراحی های مردانه ، زنانه و پوچی جنسیتی از جمله خطرات و عوارض احتمالی را شامل می شود. ما با جراحان و متخصصان سلامت ترانس صحبت کردیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این دسته از مراقبتهای در حال گسترش کسب کنیم.

 

با مضمون زیر شروع می کنیم:
 


 جنسیت چیست؟

در اینجا چگونه متخصصان و افرادی که این راه را شناسایی می کنند توضیح داده شده است.

 

قبل از عمل جراحی تغییر جنسیت چه چیزی را باید در نظر گرفت؟



کریستوفر مک کلونگ ، دکتر ادراری ، متخصص اورولوژی با اوهایو سلامت در کلمبوس ، اوهایو ، به سلامت می گوید: "آنچه من همیشه به بیماران می گویم این است تا زمانیکه در قسمتی از بدن دچار کمبود تنگی نفس نشدید ، جراحی نکنید.

" Dysphoriaتنگی نفس یا به پریشانی اشاره دارد که ممکن است افراد ترس از وقتی هویت جنسیتی آنها با جنسشان در هنگام تولد مطابقت ندارد ، تجربه کنند. طبق برخی از انجمن های جهانی حرفه ای بهداشت و درمان تراجنسیتی (WPATH) ، که در بعضی موارد ، جراحی ممکن است از نظر پزشکی برای درمان دیسفوری ضروری باشد ، که معیارهای مبتنی بر شواهد را برای مراقبت از افراد دارای تراجنسی ، تراجنسیتی و جنسیتی متشکل از افراد منتشر می کند.

هورمون درمانی گزینه دیگری برای درمان ناهنجاری جنسیتی است و می تواند به عنوان یک درمان مستقل و یا همراه با سایر درمانها مفید باشد. قبل از اکثر جراحی ها ، هورمون درمانی نیز توصیه می شود. آنها بسیاری از تغییرات جسمی را که باعث بدن مردان می شود یا زنانه می کنند ، القا می کنند.

روان درمانی نیز وجود دارد. ممکن است افراد در اثر WPATH از طریق اثرات سلامت روانی منفی استفاده کنند. به طور معمول ، افرادی که به دنبال جراحی سازگار با جنسیت هستند باید برای دستیابی به یک مراجعه کننده از یک متخصص بهداشت روان استفاده کنند.

WPATH خاطرنشان می کند که برخی ممکن است دریابند که زندگی در جنسیت مورد نظر خود همه چیزهایی است که برای رفع اختلال در خوابشان لازم است. انجام این کار برای یک سال کامل قبل ، شرط لازم برای بسیاری از جراحی ها است.

جولی تامپسون ، دستیار پزشک و مدیر پزشکی بهداشت و درمان ترانس سلامت در Fenway Health Boston ، می گوید: در حالی که دستورالعمل های درمان مشخص هستند ، درمان هر فرد جداگانه است ، بنابراین "یک مسیر خطی وجود ندارد."

برخی از افراد ترانس انتخاب می کنند که متوئیدوپلاستی (یک روش درمان) انجام دهند - که آن را یک متا نیز می نامند .

این عمل شامل طولانی شدن کلیتوریس ، گسترش مجرای ادرار (لوله ای که از طریق آن ادرار عبور می کند) و ایجاد اسکروتوم می شود.

دکتر مک کلون اظهار داشت: برخی از بیماران ممکن است درخواست تغییراتی بنام رهاسازی ساده (یا متا ساده) داشته باشند: "به منظور کشش کلیتوریس و انجام هیچ کار دیگری."

استادیار در تقسیم پلاستیک و جراحی ترمیمی در بخش جراحی دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا در مینیاپولیس میگوید : سایر مردان ترانس به دنبال فالوپلاستی هستند تا به آنها ساختاری با احساس بدهند. اولین و چالش برانگیزترین مرحله برداشتن بافت از قسمت دیگری از بدن ، اغلب ساعد یا پشت ، به همراه شریان و رگ یا دو ، برای ایجاد فتوس ، نیکلاس کیم ، MD است.

سپس این سازه ها با استفاده از بخیه های بسیار ریز - "باریک تر از موهای خارج" ، تحت میکروسکوپ عملیاتی وصل می شوند. وی می افزاید: این عمل جراحی تنها 6 تا 8 ساعت طول می کشد.

دکتر کیم می گوید ، در یک عمل جداگانه ، بنام بازسازی مجرای ادراری ، جراحان دستگاه ادراری را به ساختار جدید وصل می کنند تا ادرار بتواند از آن عبور کند. وی توضیح می دهد با توجه به عوارض احتمالی ادرار بعد از فالوپلاستی ، مانند فیستول های ادراری یا تنگی ، بعضی افراد ترجیح می دهند آن مرحله را پوست بکشند ، به خصوص اگر ادرار کردن از طریق آلت تناسلی هنگام ایستادن اولویت نداشته باشد. بیمارانی که می خواهند رابطه جنسی نافذ داشته باشند ، باید جراحی پروتز پروتز نیز انجام دهند.

در مورد برداشتن رحم و تخمدان ها به شرایط موجود بستگی دارد. دکتر ویتنبرگ می گوید ، بیماران ممکن است هیسترکتومی را برای رفع اختلال درونی خود بخواهند ، و اگر جراحی تأیید جنسیت آنها مستلزم برداشتن مهبل باشد لازم است.

 

منبع : https://www.health.com

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • nyusha gholami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی