انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شقاق نوعی زخم مقعدی است که یکی از بیماری‌های دردناک در ناحیه نشیمنگاهی به شمار می‌رود. معمولا همراه با اسپاسم (گرفتگی ناگهانی مقعد)، سوزش و زخمی‌سطحی یا عمیق همراه است که از شایع ترین علائم آن هستند. این بیماری مختص به سن یا جنسیت خاصی نیست و افراد در تمام سنین می‌توانند به آن دچار شوند.

دلایل متعددی می‌توانند باعث ایجاد شقاق یا همان زخم مقعدی شوند. اما با وجود روش‌های قطعی و سریع درمانی مانند لیزر شقاق مقعدی دیگر جایی برای نگرانی افرادی که به آن مبتلا می‌شوند، نیست.

زخم یا شقاق مقعدی چیست؟

شقاق مقعدی یا فیشر آنال یک بریدگی یا پارگی کوچک در مقعد است که گاهی ممکن است اندازه آن تا یک سانتی متر و نیم بشود. شقاق یک بیماری شایع در دریچه مقعد و رکتوم است. بیماری شقاق دلیل 6 تا 15 درصد از مراجعه بیماران به جراح کولون و راست روده (کولورکتال) است. این زخم کوچک معمولاً در حین دفع مدفوع باعث درد می‌شود که اغلب شدید است.

همچنین عارضه شقاق مقعدی شایع ترین علت خونریزی مقعدی در دوران نوزادی است.

زخم مقعدی یا در دریچه بیرونی آنال (بین اسفنکتر‌های خارجی) ظاهر می‌شود یا در چین‌های داخلی کانال رکتوم که آنودرم نامیده می‌شوند.

نشانه‌ها و علائم شقاق چیست؟

افراد مبتلا به شکاف مقعد تقریباً همیشه درد در ناحیه نشیمنگاه و رکتوم را تجربه می‌کنند که با حرکات روده تشدید می‌شود.

اما دردی که پس از دفع مدفوع حس می‌شود، ممکن است کوتاه یا طولانی مدت باشد. با این حال درد افراد معمولاً زمان حرکات روده فروکش می‌کند.

این درد می‌تواند آنقدر شدید باشد که بیماران تمایلی به اجابت مزاج نداشته باشند و آن را به تعویق بیندازند. در نتیجه دچار یبوست و حتی سفتی مدفوع می‌شوند. در نتیجه مدفوع به سختی از داخل کانال رکتوم به بیرون حرکت می‌کند که منجر به شقاق می‌شود.

تکرر ادرار یا عدم توانایی در ادرار کردن یکی از علائم شایع بیماری شقاق است.

خونریزی به مقدار کم به صورت قطره ای، خارش آنی و خروج ترشحات بد بو ممکن است به دلیل چرک کردن شکاف ایجاد شود.

همانطور که قبلاً هم ذکر شد، شقاق مقعدی معمولاً در نوزادان منجر به خونریزی می‌شود.

بیماری‌هایی که ممکن است با شقاق اشتباه گرفته شوند

زمانی که بیماران به این عارضه دچار می‌شوند، ممکن است به دلیل عدم آگاهی یا نداشتن دید درست به مقعد خود در تشخیص بیماری دچار اشتباه شوند که کاملا طبیعی است.

خواندن مطلب کامل در تاپ برگ 

  • nyusha gholami
  • ۰
  • ۰

یکی از راه های داشتن خانه ای زیبا و لوکس، استفاده از شیرآلات با کیفیت با ظاهری چشم نواز است. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو  kwc مدل زو بسیار زیبا، پر کاربرد و لوکس می باشد که علاوه بر داشتن شیر جداگانه برای شیر آب معمولی، همزمان قابلیت استفاده بعنوان شیر برداشت اهرمی دستگاه تصفیه آب را دارد.

برند معتبر کی دبلیو سی سازنده انواع شیرآلات بهداشتی (ساختمانی و صنعتی) است که در ساخت محصولات از از بهترین نوع آلیاژ استفاده می کند به همین دلیل این محصولات طول عمر بالاییی دارند و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe یکی از بهترین شیرآلات مخصوص آشپزخانه است که بسیار پرطرفدار می باشد، در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم .

 

شیر ظرفشویی کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe
شیرآلات کی دبلیو سی مدل زو از سری شیرآلات پرطرفدار این برند معتبر می باشند. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی دو منظور  در دو حالت استفاده می شود، بدین صورت که اگر با کمی دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که این محصول دارای دو عدد دسته شیر برداشت اهرمی است که یک شیر برای آب تصفیه شده است و شیر دیگر برای آب معمولی است. کسانی که ببا نصب دستگاه تصفیه آب قصد استفاده از شیر برداشت جداگانه را ندارند می توانند از این شیر ظرفشویی استفاده کنند. آبکاری شیرالات KWC مدل زو zoe بسیار با کمال دقت انجام شده و در ساخت بدنه آن از آلیاژ برنج استفاده شده است تا با گذشت زمان، کیفیت و زیبایی ظاهر خود را از دست ندهد. محصولات برند کی دبلیو سی kwc دارای پنج ۵ سال ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.

خرید شیر kwc مدل زو از گوارنوش

  • nyusha gholami
  • ۰
  • ۰

برای اطلاعات بیشتر حتما ما را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید:

https://gab.com/hpvdarman

https://gab.com/cliniczarei

http://skinak.ir/Forum/User/nyushagholami

https://pbase.com/hpvdarman/profile

https://vimeo.com/user151590310

  • nyusha gholami
  • ۰
  • ۰

برا خرید 

شیر برداشت تصفیه آب خانگی سفید یکی از با کیفیت ترین شیر های ظرفشویی تصفیه  آب موجود در بازار می باشد که با دسته اهرمی عرضه می‌گردد. در ساخت این محصول، بهترین و با کیفیت ترین آلیاژ مورد استفاده قرار گرفته است. همین امر موجب افزایش کیفیت و طول عمر بالای شیر برداشت سفید رنگ شده است.

شیر برداشت تصفیه آب خانگی از لوازم ضروری برای هر دستگاه تصفیه آب است. چرا که آب تصفیه شده از طریق شیر برداشت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. شیرهای ظرفشویی به علت ارتباط مستقیم با آب، می‌بایست از بهترین آلیاژ تولید شده باشند تا طول عمر آن ها طولانی باشد. تصفیه آب گوارنوش با عرضه بهترین و با کیفیت ترین انواع شیر برداشت تصفیه آب اهرمی و ستاره ای در رنگ های مختلف، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. شیر برداشت تصفیه آب خانگی سفید رنگ یکی دیگر از شیرهای ظرفشویی بسیار زیبا و آنتیک می‌باشد که امروز جهت ست کردن با دکوراسیون های به روز و لاکچری آشپزخانه، بسیار کاربرد دارد. در ادامه به بررسی شیر برداشت اهرمی سفید رنگ پرداخته ایم.

شیر براشت تصفیه آب خانگی سفید رنگ با دسته اهرمی

 

شیرهای برداشت به دو دسته اهرمی و ستاره ای با دو نوع مغزی کوچک و بزرگ تقسیم می‌شوند. کار با شیر برداشت اهرمی بسیار راحت تر بوده و تعمیر آن ها آسان تر است. برای آشنایی با نحوه‌تعویض مغزی شیر برداشت تصفیه آب خانگی اهرمی به لینک قبل مراجعه کنید. آلیاژ استفاده شده در ساخت شیر برداشت تصفیه آب سفید، موجب افزایش طول عمر و بالا رفتن کیفیت آن شده است. همچنین جهت رنگ آمیزی از رنگ کوره ای با ماندگار بالا بهره گرفته شده تا هیچ آسیبی به آن نرسد و در مدت زمان طولانی رنگ محصول از بین نرود.

» خرید شیر برداشت مشکی

قیمت شیر برداشت تصفیه آب

 

قیمت شیر های برداشت رنگ همچون مشکی، سفید، هفت رنگ، طلایی و غیره به دلیل آبکاری و استفاده از رنگ‌های انتیک و با کیفیت بالاتر می‌باشد. قیمت شیرهای برداشت تحت تاثیر عواملی همچون: رنگ، کیفیت، برند، آلیاژ بدنه و غیره، متغییر خواهد بود. اما فروشگاه گوارنوش با بهترین و نازل ترین قیمت و همچنین کمترین سود ممکن، محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، چرا که بیشتر از هرچیز، رضایت مشتری را مد‌نظر دارد. از شما عزیزان بابت انتخاب فروشگاه تصفیه آب گوارنوش سپاسگزاریم.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های زیر تماس حاصل کنید یا از طریق آیکون واتساپ در صفحه با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

خرید شیربرداشت تصفیه آب اهرمی سفید

  • nyusha gholami