انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

  • ۰
  • ۰

توالت های ایرانی یا همان اسکوات در دنیای غرب رایج نیستند، اما در جاهای دیگر به وفور یافت می شوند. گاهی اوقات به عنوان توالت های چینی، توالت های آسیایی، توالت های هندی، توالت های کف، یا گلدان های اسکوات شناخته می شوند، این موارد در جامعه مسافرتی به خوبی شناخته شده است. برخی عقیده دارند که توالت اسکات در مقابل نشستن یک شکاف فرهنگی است و بسیاری از غربی ها از آن متنفرند. اما آیا توالت‌های فرنگی بهتر هستند؟ یا ما به آنها عادت نداریم؟ آیا توالت های نشسته برای سلامتی شما خطری دارند؟

زمانی که شقاق و بواسیر عمل کردیم از توالت فرنگی استفاده کنیم یا آسیایی؟

charkhonaki.ir در این موارد توالت های فرنگی انتخاب مناسبی هستند زیرا باعث میشوند به محل زخم فشار کمتری وارد شود.

بواسیر که به آن انبوه نیز می گویند، سیاهرگ های متورم و ملتهب در اطراف مقعد یا در قسمت پایین رکتوم شما هستند.

دو نوع هموروئید هستند

  • هموروئید خارجی که در زیر پوست اطراف مقعد ایجاد می شود
  • هموروئید داخلی که در پوشش مقعد و پایین رکتوم تشکیل می شود

شقاق مقعد به ترکیدگی و یا پارگی در پوست و بافت‌های اطراف مقعد گفته می‌شود. این حالت معمولاً با درد، خونریزی و احساس سوزش در ناحیه مقعد همراه است و می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله یبوست، تغییرات در رژیم غذایی، عوامل ورزشی، بارداری و زایمان، بیماری‌های مزمن گوارشی و ضعف سیستم ایمنی رخ دهد.

مزیت استفاده از توالت آسیایی-ایرانی

وقتی در مورد توالت های آسیایی یا غربی صحبت می کنیم، واقعاً یک موضوع ترجیح است. در حالی که اکثر خانوارها توالت غربی نصب می کنند، بسیاری از افراد هنوز هم توالت فرنگی به سبک آسیایی را ترجیح می دهند. توالت های غربی برای افراد دارای مشکلات جسمانی و افراد مسن مناسب هستند.

توالت های غربی راحت هستند اما معایب زیادی هم دارند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا توالت های سبک ایرانی بهتر از توالت های سبک غربی هستند.

  1. چمباتمه زدن در توالت های آسیایی باعث می شود هر روز ورزش کنید که برای سلامت کلی شما مفید است. در حالی که بسیاری از ما اهمیت ورزش کردن را می دانیم، هنوز آن را نادیده می گیریم. نشستن در توالت های آسیایی باعث می شود که چمباتمه بزنید، عرق کنید و دستان خود را حرکت دهید.
  2. گفته می شود نحوه نشستن در توالت آسیایی گردش خون شما را افزایش می دهد و یک ورزش عالی برای دست ها و پاهای شماست.
  3. چمباتمه زدن معده شما را فشرده می کند که با فشار دادن، فشار دادن و تکان دادن غذا در معده به هضم کمک می کند. نشستن در توالت غربی هیچ فشاری به شکم ما وارد نمی کند و حتی گاهی اوقات منجر به پاکسازی خوب و رضایت بخش مدفوع نمی شود.
  4. در توالت های غربی از دستمال توالت استفاده می کنید که منجر به هدر رفتن کاغذ نیز می شود. در مورد توالت های آسیایی هیچ هدر دادن کاغذ وجود ندارد زیرا با آب خود را میشویید.

 

  • ۰۳/۰۱/۲۱
  • nyusha gholami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی