انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

  • ۰
  • ۰

کی از داروهای پرکاربرد در درمان بواسیر، شیاف گلیسیرین است که در ادامه به تشریح بیشتر آن می پردازیم :

بیماری بواسیر یا همان هموروئید شایع ترین عارضه مقعدی است، بواسیر در اثر گشاد شدن و کشیدگی عروق در ناحیه مقعد پدید می آید. این بیماری موجب تورم و لمس زائده های گوشتی بیرون زده از مقعد می گردد. از دیگر نشانه های هموروئید می توانیم به خارش، سوزش، درد مقعد، خونریزی و حس ناکامل بودن دفع اشاره کنیم. از دلایل پدید آمدن این بیماری اعمال فشار به مقعد در اثر عوامل متعددی مانند یبوست مداوم، زایمان، بارداری، رابطه جنسی مقعدی و بلند کردن اجسام سنگین و … است.

اولین خط از درمان بواسیر رعایت درمان های خانگی و نیز درمان های دارویی است. اگر این مرحله بدون تاخیر شروع شود، می تواند تاثیرات مثبتی در درمان بیماری داشته باشد.

شیاف گلیسیرین

شیاف گلیسیرین با نام تجاری Fleet Baby lax شناخته می شود. این دارو که از آن با نام شیاف لاکساتور نیز یاد می شود، نوعی داروی مسهل است. این شیاف با اتساع مقعد سبب القای و تحرک حس دفع می گردد. یکی دیگر از تاثیرات این دارو جذب آب درون کولون است. همچنین یکی از مهمترین کاربرد های این شیاف درمان یبوست است.

مشاهده مطالب بیشتر درباره عارضه همورویید در cliniczarei.com

  • ۰۱/۰۹/۰۹
  • nyusha gholami

بواسیر

هموروئید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی