انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

  • ۰
  • ۰
 
 
 
تمرینات قدرتی به حفظ و ساخت عضلات شما کمک می کند. عضلات قوی و انعطاف پذیر تر ، به نوبه خود ، به شما کمک می کنند وزنی را که در طول دوران بارداری به دست می آورید تحمل کرده و از مفاصل خود در برابر صدمات ناشی محافظت کنید.
 
 

پیلاتس
 

یک روال مناسب پیلاتس Pilates که در زمان حاملگی انجام می شود ، عمدتاً بر تقویت هسته و تقویت ماهیچه های شما با فشار کم و بدون تأثیر بد تمرکز دارد.  این امر به سهولت در کمردرد و بهبود وضعیت بدن و همچنین انعطاف پذیری شما کمک می کند (و همه اینها در حین زایمان مفید است). به دنبال کلاس متناسب با خانم های باردار باشید و یا به مربی خود اطلاع دهید که انتظار دارید از حرکاتی که شما را دچار فشار می کنند خودداری کنید.
 
 

یوگا



یوگا قبل از تولد یکی دیگر از تمرینهای ایده آل برای مادران است. این ورزش آرامش ، انعطاف پذیری ، تمرکز و تنفس عمیق را تقویت می کند. همه این اعمال یک روش آماده سازی عالی برای تولد نوزادی سالم است. به دنبال کلاس مخصوص خانم های باردار بگردید ، یا از مربی یوگای معمولی خود بخواهید که نکات را اصلاح کند تا آنها برای شما بی خطر باشند (این به معنای جلوگیری از خم شدن از پشت های عمیق و همچنین وارونگی های کامل مانند دستبندها و پایه های اصلی به دلیل مشکلات احتمالی فشار خون است. ) از یوگا Bikram (داغ) خودداری کنید.
 
 

 

در بارداری چه نوع یوگا باید انجام دهم؟
 


اگر تازه وارد هستید ، به دنبال کلاس هایی باشید که مخصوص زنان باردار است. اگر مدتی مشغول انجام یوگا بودید ، به مربی یوگا بگویید که باردار هستید. آنها می توانند به شما آموزش دهند که چگونه حالتهایتان را تنظیم کنند. در حین بارداری بر بهبود تکنیک یوگا تمرکز کنید. این زمان برای امتحان کردن حالت های جدید و پیشرفته نیست.

هرچه در ماه های میانی بارداری حرکت می کنید و کودک شما رشد می کند ، مرکز ثقل شما تغییر می کند زیرا برجستگی شما بزرگتر می شود. این بدان معنی است که شما احتمالاً تعادل خود را از دست می دهید. بنابراین هنگام تمرین یوگا مراقب باشید و به آرامی حرکت کنید. برای وضعیت های ایستاده ، به عنوان مثال از دیوار یا صندلی برای تکیه دادن استفاده کنید.

سبک های زیادی از یوگا وجود دارد و اگر تصمیم به شروع تمرین یوگا در دوران بارداری گرفتید ، به احتمال زیاد به سمت سبک های آرام تر و کندتر مانند هاتا هدایت می شوید. از یوگا که در اتاق های گرم مانند بیکرام اتفاق می افتد خودداری کنید. گرمای بیش از حد ممکن است باعث حالت تهوع شما بشود.
 

 

بهترین زمان برای شروع یوگا در دوران بارداری چیست؟



سابقه سلامتی قبلی شما قبل از شروع تمرینات مهم است. افراد تازه وارد یوگا و برای اولین بار در طول بارداری آن را امتحان می کنند ، باید آن را توسط پزشک تایید کنند. این امر به این دلیل است که سه ماه اول بارداری بسیار مهم است زیرا احتمال سقط جنین زیاد است. به همین دلیل است که نهایت احتیاط بسیار مهم است ، به خصوص در سه ماهه اول. شاید به نظر نرسد که برجستگی بسیار مشهود نیست ، اما یوگا برای بارداری زودرس و یوگا قبل از بارداری نیز نیاز به مراقبت و راهنمایی زیادی دارد.


بهترین زمان برای شروع یوگا در دوران بارداری در سه ماهه دوم شما است که پس از 15 هفته بارداری شروع می شود. در صورت بروز حاملگی IVF ، برخی از معلمان یوگا توصیه می کنند تا حدود 20 هفته قبل از شروع کلاس ها منتظر بمانید ، اما تمرینات آرامش و تنفس سبک در هر زمان ممکن است تمرین شود.


 
 
 
  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • nyusha gholami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی