انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

انجمن سلامت و درمان

در این وبلاگ به بررسی مختلف انواع بیماری ها و پیشنهاد بهترین روش های درمان آن ها می پردازیم

  • ۰
  • ۰

اسکین تگ های پوستی مقعدی در اکثر موارد خونریزی ندارند، در حالی که زگیل تناسلی مقعدی حتی زمانی که تحریک خفیف باشند خونریزی می کنند. برچسب های پوستی پری مقعد ممکن است در بیشتر مواقع با زگیل های تناسلی اشتباه گرفته شوند. زگیل‌ ها با ویروس پاپیلومای انسانی مرتبط بوده و رنگ‌ های سفید، قرمز یا قهوه‌ ای خاکستری دارند. آنها فقط به اندازه چند سانتی متر رشد می کنند.

برچسب های رکتوم یا اسکین تگ مقعدی چیست؟

اسکین تگ مقعد توده‌های کوچک و خوش‌ خیم اضافی پوست هستند که می‌ توانند در اطراف مقعد ایجاد شوند. آنها معمولاً بدون درد هستند و ممکن است به صورت فلپ های پوستی نرم، گوشتی یا کمی تیره تر ظاهر شوند.

برچسب های پوستی رکتوم معمولاً بی ضرر بوده و هیچ خطر جدی برای سلامتی ندارند. آنها می توانند در اثر عوامل مختلفی از جمله اصطکاک، تحریک پوست یا ضربه شدید به این ناحیه ایجاد شوند. در حالی که ممکن است نیازی به درمان نداشته باشند، برخی از افراد ممکن است به دلایل زیبایی یا در صورت ناراحتی در هنگام اجابت مزاج، آنها را درمان کنند.

پیام سلامت - زگیل مقعد

زگیل تناسلی مقعدی:

اسکین تگ رکتوم چیست و چه تفاوتی با زگیل مقعدی دارد؟

” زگیل مقعدی یا Anal warts ” زائده های کوچکی هستند که می توانند در داخل و دور مقعد ایجاد شوند. این عارضه کوندیلوما آکومیناتا نیز نامیده می شود. زگیل مقعدی نوعی زگیل تناسلی در زنان و مردان است. آنها به صورت برجستگی های کوچک، گوشتی رنگ یا خاکستری در ناحیه تناسلی، از جمله آلت تناسلی، فرج، واژن یا مقعد ظاهر می شوند. زگیل مقعدی می تواند از نظر اندازه متفاوت بوده و ممکن است برجسته یا صاف باشد.

آنها معمولاً بدون درد هستند، اما می توانند باعث خارش، ناراحتی یا خونریزی در طول رابطه جنسی شوند. زگیل تناسلی بسیار مسری است و می تواند از طریق تماس جنسی با فرد آلوده منتقل شود. گزینه های درمانی برای زگیل تناسلی شامل داروهای موضعی، کرایوتراپی (انجماد) یا برداشتن با روش جراحی است.

فرق زگیل تناسلی و اسکین تگ مقعدی چیست؟

برچسب های پوستی مقعد و زگیل تناسلی در علل، ظاهر و انتقال متفاوت هستند. اسکین تگ ها زائده های خوش‌ خیمی روی پوست و به شکل گوشت اضافی بوده که غیر مسری هستند و معمولاً به دلیل اصطکاک یا تحریک در ناحیه مقعد ایجاد می‌شوند. آنها معمولاً بی ضرر هستند و نیازی به درمان ندارند مگر اینکه همراه با علائم اذیت کننده ای باشند.

  • ۰۳/۰۴/۲۰
  • nyusha gholami

زگیل تناسلی

زگیل مقعدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی